Wie onder jullie gebruikt ColiLiner ?
Ik gebruik dat namelijk voor m'n PCB-files te genereren voor de ColiDrive.
Ik wil die ColiLiner verhuizen naar een andere PC, maarja, hoe moet die activatie nu gebeuren ?
Vroeger stuurde ik gewoon een mailtje naar Colinbus, en prompt kreeg ik binnen de 24u een nieuwe licentie ...
Zin om andere software ofzo te gaan gebruiken, heb ik niet. (ik ben dit nu "gewend", heb niks meer/minder nodig, en om nou een licentie te gaan betalen voor een ander pakket ?
Zou die firma die de support heeft overgenomen (Mipec ?), dezelfde werkwijze hanteren ?
Ik heb hen namelijk al enkele malen een mail gestuurd, echter zonder resultaat.
(tja, met de regelmaat van de klok, sturen zij wel emails uit, met het nieuws dat ze de support hebben overgenomen, maar eigenlijk is dat niks meer of minder dan verdoken reclame voor hun trackmaker, waarvoor ik heus niet wil betalen !)
Jammer dat ik geen PCBs kan printen met m'n 3D printers
UPDATE
Net nu ik hier een topic open, krijg ik dus antwoord van die kerels van Mipec. De enige manier dat ze me kunnen/willen helpen, is door Trackmaker pro aan te schaffen ... Ik denk het niet ! voor zoiets simpel !
Dit versta ik helemaal niet onder hun omschrijving van "support overgenomen voor zowel de hardware als de software".
Ik kan me nauwelijks inbeelden dat die software nu nog altijd onder licentie valt, als de licentie-houder failliet is. Er zou gewoon een versie moeten komen zonder licentie-beheer in.
(heb dat trouwens nooit gesnapt waarom daar een licentie op moest, de files die uit ColiLiner komen, zijn toch alleen maar bruikbaar met ColiDrive ...)
Nog beter zou zijn, als de sources gewoon op hun site gooien, dan maken we er zelf wel enkele uitbreidingen bij
Ondertussen hier op't forum al een ULP file voor Eagle gevonden, die toch maar eens proberen
Geen idee of die licentie nog werkt als ik m'n huidige PC virtualizeer naar een VMWare machine. (P2V) of een P2V doe voor Parallels voor op m'n Mac ... (toch ook maar eens proberen)
groeten,
Kris