Beste redactie
Ik heb nog niet lang het boek aangekocht van PC Poorten onder Windows van meten, regelen en besturen via de standaardpoorten en heb al eens paar schakelingen proberen te maken en dan die software geschreven en laten runnen op mijn Microsoft Windows 2000 Professional en een XP machine en heb correct de driver C:\WINNT\System32\ daar gekopieerd maar ik krijg steeds geen uitvoering van mijn code of GPF fouten
Ik denk dat die PORT.DLL totaal niet is gemaakt voor mijn OS ik vraag me af waarom denken ze eens niet verder dat er veel gebruikers bijna geen Windows 98 of 95 meer hebben maar de meesten toch draaien op Windows 2000 Professional of Windows
Mijn vraag naar jullie toe kunnen jullie aan de auteur vragen dat hij een versie compileerd om ook de Microsoft Windows 2000 Professional en XP gebruikers te vreden te stellen want anders is dat boek helemaal verloren en kan ik het maar beter weggooien
Ik ben momenteel voor deze die programmeren in IBASIC en PowerBASIC al deze software programmaatjes te herschijven maar ik hoop dat ik ze kan testen onder mijn system
Ik zou het heel op prijs stellen een versie te kunnen hebben wil er desnoods voor betalen voor mijn OS systeem
Met vriendelijke groeten
Stephane