thijsbeckers
Zijn goede ideeën. Heb je er misschien ervaring mee? (Kun je ook aardig schrijven
, als je begrijpt wat ik bedoel?)
Ik begrijp precies wat je bedoelt vandaar mijn eerdere opmerking mbt wij vragen en jullie moeten draaien'. Ik snap heel goed dat jullie de artikelen / mensen / ideeën / mogelijkheden / budget en weet ik wat allemaal nog meer niet zomaar voor het opscheppen hebben.
Ik moet helaas zeggen dat ik nog steeds bezig ben met het uitpuzzelen van de genoemde dingen en steeds weer iets ontdek wat toch anders moet of beter kan. Met andere woorden, ik ben nog lerende (en in chronische tijdnood) maar juist daardoor wist ik dat eigenlijk geen enkel blad hier iets over heeft gepubliceerd, in ieder geval niet voorzover ik weet. Soms wel algemene werkwijzen van iets wat er een beetje op lijkt, maar dan vooral in het engels waarbij sommige beschrijvingen en termen niet echt voor anderstaligen worden geschreven. Toch nog erg leerzaam maar ik heb nog steeds geen idee of ik alles wel 100% in orde heb (voorzover zoiets mogelijk is). Ik hoopte eigenlijk dat jullie daarvoor kanalen tot jullie beschikking hebben
Ik begrijp heel goed hoeveel inspanning het voldoen aan een eenvoudige vraag kan kosten maar ik wilde het toch proberen. Zoals gezegd is het niet zo eenvoudig want ook andere (in mijn geval amerikaanse) bladen gaan er nauwelijks op in.
Overigens wil ik jullie een hart onder de riem steken want ik hoor ook wel eens negatieve reacties op de elektuur maar als je doorvraagt hebben ze geen steekhoudende argumenten en op de vraag of ze een beter blad weten hebben ze nog nooit een antwoord gegeven... Het lijkt wel een beetje in de mode om negatief te zijn.
Bert