1)Nadat ik het lcd display heb gesoldeerd, en de voedingspanning (5,5V) heb aangesloten zie ik alleen maar zwarte blokje op het display. Led D3 & D6 branden.
Dit blijft zo ook als ik de kaart er bij houd.
2)Hierna heb ik de reader op de pc aangesloten, maar krijg ik een fout tijdens “kopieerfout” tijdens het instaleren van de drivers. Setup kan bestand ftdiun2k.ini niet kopiëren, terwijl de directory wel goed staat. Als ik dan annuleer word de setup gewoon netjes afgemaakt. De volgende setup gaat vervolgens zonder problemen.
Vervolgens start ik dan MifareMagic_V20 en krijg dan Error: 0xF00 Incorrect Serial Frame, dit terwijl ik zie staan reader is connected.
De led’s D3 & D6 branden wel en D2 gaat aan als ik ergens op klik.
Deze problemen hou ik ook als ik als ik een andere poort gebruik.
Echter heb ik één keer tekst op mijn lcd gehad (leek op opstart tekst), maar toen had ik als nog de bovenstaande error. Nadat ik de usb connector er uit heb gehaald en er weer in heb gestopt heb ik weer het bovenstaande probleem.
3) Als ik de software op een andere pc open krijg ik de volgende error: datalogger: component comdlg32.ocx ore one its dependencies not correctly registerd a file is missing or invaild.
Hierbij kon ik de software niet openen.
Besturingssysteem bij 1) windows xp home met sp2
Besturingssysteem bij 2) windows xp pro met sp2
Kunnen jullie mij verder op weg helpen?
Dit omdat ik de kaarten graag nog wil uitlezen voor het einde van de wedstrijd.
J.C Baas