Ik heb de TBLCF geflashed zonder problemen, ondanks dat mijn PC onder Vista draait. Maar bij het wissen van de Digibutler krijg ik de melding: Error: Connect Failed. Clicken op de details button toont alleen een serie streepjes: ---------------------- .
Ik heb geprobeerd of het vervangen van de libusb0 bestanden iets uit maakt, maar dat was niet het geval. Ook herstarten van Coldfire heeft geen effect.
Vervolgens heb ik zonder herprogrammeren geprobeerd om te debuggen, maar dat leverede (uiteraard?) een vergelijkbare foutmelding op: Colfire GDI protocol adapter: can't connect.
Verder heb ik nog uitgeprobeerd of het helpt als onder Vista Coldfire onder het XP regime wordt opgestart. Helaas, geen effect.
Ik heb nog niet geprobeerd of het op een andere PC met Windows XP wel lukt (tijdgebrek) en bovendien zou ik het eigenlijk wel prettig vinden als het geheel onder Vista werkt.
Heeft iemand de TBLCF wel draaiend gekregen onder Vista en zo ja, hoe dan??? Of werkt de driver voor de TBLCF alleen onder XP?
Ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Wouter