Geen idee of ik hier op de goede plek zit (vast niet), maar ik wil toch even een poging doen om te zien of iemand mij iets kan vertellen.
Ik heb een ruime week geleden een boek besteld in de webshop van elektor, maar ik heb tot op de dag van vandaag nog geen enkel bericht gezien buiten het orderbevestings emailtje.
Gister vroeg ik mij dus af hoe het er mee stond, daarom heb ik toen een mailtje de deur uit gedaan richting het service mail adres.
Vandaag heb ik daar nog eens achteraan gebeld om te vragen of ze het mailtje wel ontvangen hebben, maar ik kreeg alleen een bandje wat mij vertelde dat er niemand beschikbaar was en dat vragen via de mail moesten.
Ik krijg dan al vrij snel zo'n kastje-muur idee. Het houdt je van de straat, maar je schiet er niets mee op.
We zijn nu tien dagen verder sinds de originele bestelling. Het geld is ook al tien dagen van mijn rekening via iDeal, en ik ben heel benieuwd aan het worden wanneer ik mijn order kan verwachten. Maar hoe kan ik iemand bereiken die mij dat kan vertellen?