@ Theo; voorlopig werkt het goed zo, een pwm regeling is voor versie 2 als dat nodig mocht blijken. Eerst hier maar eens wat ervaring mee opdoen. Zo is het ding ook makkelijk na te maken door niet-elektronici.
@ Anne; 4 maanden, tja, er komt wel eens wat tussen en dan blijft het weer een poos liggen. Uiteindelijk een voeding bij een internetshop besteld, blijkt het ding niet op voorraad en moest ik een maand wachten voor ik de voeding in huis had.
De voeding is een prima ding, hij wordt nauwelijks warm. Verder is de kap aan de achterkant behoorlijk open en heb ik aan elke zijkant 10 gaten van 6 mm geboord. Voldoende ventilatie dacht ik.
De brievenbus moest ik even over nadenken, maar ik denk dat ik hem snap...

Ik ben nu wat aan het experimenteren met het lijmen van plexi. Ook een vak apart!
Oppervlakken mooi glad maken, niet te weinig lijm gebruiken, niet teveel lijm gebruiken daar het ander er tussenuit druipt, beste methode zoeken om onderdelen samen te voegen, ... heb al heel wat proefstukjes liggen.
Daarna nog zaagoppervlakken mooi af kunnen werken (vijlen, schuren, polijsten...).
Morgen maar eens een dremel halen

.